dimecres, 23 de gener del 2013

Mitja marató de muntanya de l'Albera

A les 8 del matí baixàvem del cotxe a Llançà. Anàvem a recollir els nostres dorsals i targetes de pas i tornàvem al cotxe per preparar-nos. Mentre ens estem canviant ens anem trobant diversos membres de l’equip. En la 3º edició de la mitjà marató de l’albera-Llançà hi participaven en Kuku, en David Solis, en Ferran, l’Ari, l’Alfons i en Jaume. Ens trobem tots a la sortida per fer-nos la foto d’equip, excepte en David que es va perdre en la multitud. La sortida estava plena de corredors disposats a donar-ho tot. Ens col·loquem a les primeres línies de la sortida. De cop sonen les campanes senyalant les 9 del matí i sona el tret de sortida. Sortim a un ritme molt alt amb el grup capdavanter. En Ferran i l’Alfons surten molt ràpid seguits per en Kuku i en Jaume, en David i l’Ari van tot darrere nostre també a un bon ritme. Entrem a la pista i es presenta el primer corriol de pujada, en Ferran el supera sense problemes i gual que en Kuku i en Jaume, l’Alfons té un petit problema que el soluciona de seguida i continua la cursa. En el primer control ens trobem amb en Ruben que ens fa fotos i ens anima. La cursa continua, el següents trams els fem a una gran velocitat fins ha arribar a la pujada de puig d’esquers. Es fa duríssima amb un vent que en alguna diagonal fa que ens costi molt continuar corrents. Un cop a dalt toca la baixada que també es fa molt dura, acabem amb els quàdriceps ven carregats i amb alguna caiguda al cos. Començem a fer la cresta que ens dura cap a la carretera per fer l’últim sprint. Ens trobem en Ruben a l’últim coll també animant-nos i oferint-nos coca-cola i plàtans per si teníem rampes, moltes gràcies Ruben! L’Alfons ha tingut problemes musculars i es veu  obligat ha afluixar la marxa, en Kuku i en Jaume segueixen apretant fins que en Jaume té un dolor a les abdominals que el fa parar un moment just al començament del planer a 2km de la meta deixant que en Kuku continuí sol. Desprès d’un llarg kilòmetre d’asfalt arribem a la meta tots cansats i satisfets pels nostres temps. En Ferran va acabar la cursa rebentant el crono amb una 1 hora i 50 minuts. Tot darrere arriben el Kuku i en Jaume amb 2 hores i l’Alfons amb 2 hores i 4 minuts. Desprès va arribar en David amb 2 hores 23 minuts i l’Ari amb 3 hores. Gran actuació de l’illa de rodes raid team i ara a seguir treballant.