dijous, 16 d’octubre del 2014

Raid Ilercavó Miní Júniors Illa de Rodes Raid Team

Raid Ilercavò: Equip mini júniors illa de rodes raid team. Format per Santi Gutiérrez i Laura Gutiérrez. El primer raid que vaig amb serió.
Vam comença amb un petit tram a peu fins al pantà de Guiamets. Vam ser els primers de fica la piragua a l'aigua i els terces de sortir-n'he. Sort de la organització ens va ajuda a pujar la piragua si no encara i seriam. Varam torna a fer el camí cap el camp de futbol.
Desprès vam fer la secció de btt amb 4 controls que ens van fer voltar el pantà fins a Capçanes.
A Capçanes vam fer la secció d'orientació especifica el papa es va despista una mica en un control i varam tarda una mica més del previs en trobar un control, a mi hem va anar bé per poder descansar una mica, no l'hi digueu al papa. 
Varam torna agafa les btt i varem anar a fer dos control que ens quedaven, que estaven molt amunt i vaig esta empenyent la bici tota la pujada. I després amb van fer baixa per un corriol que ni tan sols hages baixat el meu germà hages baixat. Després varem  tira amb arc i bitlles catalanes, si a l'arc hages estat el meu pare el mig de la diana l'hages tocat sagú.


M'agrada molt aquesta experimentar  i em sembla que i tornaré!!!

Més info: Raid Ilercavó

FOTOS

Laura Guti

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada