dimarts, 17 de juliol del 2012

Entrenament especial Juliol: BTT + Trekking = Canigó 2012

BTT + trekking? Doncs si, pujada 100% física en el Canigó( 2.784m). Aquest Dilluns 16 de Juny, 6 membres de l'equip: Toni, Ruben, Ferran, Kuku, David i Cesc; han donat el tret de sortida a l'ascensió al Canigó des de Villerach, fent un primer tram de 23km amb 1700m de D+ amb BTT, per la vall del Llech, gaudint d'un paisatge impressionant amb unes rampes bastant de bon fer al inici, però a mesura que anàvem pujant cada cop picaven més, fins i tot estaven asfaltades (amb això ho dic tot!), tot i això una pista molt rodadora i de molt bon fer. Un cop arribem al refugi de Cortalets, deixem les bicicletes i ens fiquem a córrer/ caminar fins al cim, a

un ritme que feia mitja por, sobretot amb el sprint final d'en Ferran on en Kuku i jo el vam intentar seguir però vam morir a l'intent( sobretot jo, osuu). En arribar el cim i per no haver de baixar per el mateix lloc ( som així de cap grossos ), ens endinsem a fer el descens, començant per una des-grimpada per la canal (la xemeneia) del Canigó i anant a rodejar tota la petita serra del davant, amb el mestre Toni gravant uns vídeos impressionants, fent que arribessim el refugi una mica tocats de cames, però amb el record d'unes vistes impressionants i molt satisfets. En arribar el refugi tornem agafar les BTT's, en allà ens esperen en Ruben ( que estava lesionat del besso) i en Pineda ( els indis no poden pujar a tanta altura). Ens fiquem a fer un descens que decideix en Ruben sobre mapa ( si, heu llegit bé, en Ruben pilla el mapa, els que ens coneixeu sabeu el que vol dir: Segur que la lia i sorpresa al final, tots desitjant que agafes el mapa en Toni però no va ser així jajaja.) Iniciem el descens per un corriol preciós, una mica trencat per pedres, on em trago

tota una branca amb el braç ( encara em fa mal! jeje) i un tram final de pista semi asfalta (oju amb la pista) fins a  Taurinyà,. Dee moment tot perfecta.  A veure que ens espera ara. Enn arribar allà hem de fer una petita ascensió fins el coll de Clarà fent un altre magnífic descens fins a Clara, per uns corriols impressionants, que semblaven tobogans! (Atenció que en Ruben l'estava clavant!) Arribem a Clarà, fem un petit porteig fins un petit collet i un altre magnífic descens per el costat d'un petit canal preciós fins a Villerach. Al final cap sorpresa i un magnífic i i espectacular descens amb alguna rampa fins el cotxe, Felicitats!. Al final 8h 35min, amb uns 65km i 2.850m de D+, una jornada molt complerta i super contents de la feina que havíem fet.